Motor

Výměna motorového oleje

Motorový olej má zásadní vliv na vitální stav a životnost vašeho automobilu. Je velmi důležité, abyste dodržovali termín výměny oleje doporučené výrobcem vozidla a to jak po ujetí určitého počtu km, tak určité časové období. V našem autoservise vám vyměníme motorový olej včetně olejového filtru a provedeme ekologickou likvidaci. Používáme pouze značkové oleje a filtry.

Servis automatických převodovek

Opravy automatických a manuálních převodovek mohou být částečné nebo kompletní, dle rozsahu poškození a opotřebení.

V případě, že se s vaší převodovkou se děje něco podezřelého, např. z ní vytéká kapalina, řazení či změna stupňů neprobíhá plynule, nebo slyšíte skřípání při řazení, škubání nebo vibrace při přeřazení, co nejrychleji kontaktujte nás. Provedeme vám kompletní prohlídku, diagnostiku a komplexní servis.

Nejprve vám provedeme nezávaznou diagnostiku zdarma, která posléze určí další postup opravy a hlavně předběžnou cenu. Pokud se bude jednat o automatickou převodovku, bude nutná její demontáž a rozebrání. Zjistíme závadu, vytvoříme cenový rozpočet a až po schválení zákazníkem začne probíhat její oprava.

Diagnostika, servis, čištění a testování všech moderních benzínových motorů

Jedná se speciální diagnostiku benzínových motorů, kdy přesně určíme příčinu týkající se vstřikovačů. Jsme schopni ve velmi krátkém čase pomocí testu určit a prověřit správnou funkci vstřikovačů.
Pro diagnostiku a čištění vstřikovačů zážehových motorů používáme FY-6C moderní mikroprocesorový přístroj pro statické i dynamické zkoušení a čištění vstřikovačů / vstřikovacích ventilů zážehových / benzinových motorů (včetně vysoce výkonných GDI-vstřikovačů) se separátní ultrazvukovou čističkou, umožňuje testování až 6 vstřikovačů najednou.

Servis motoru a vstřikovačů
Servis motoru a vstřikovačů Servis motoru a vstřikovačů

Čištění benzínových vstřikovačů ultrazvukem

Základní příznaky zanesených vstřikovačů jsou:

  • problémy při chodu motoru na volnoběh
  • problémové starty motoru
  • pokles výkonu motoru
  • zvýšená spotřeba paliva
  • problémové startování motoru
  • zhoršené emisní limity
  • řídící jednotka vykazuje chyby
  • motor má nepravidelný chod

Jak vlastně vznikají problémy se vstřikovači?

Při výrobě vstřikovače jsou velice přísné požadavky na přesnost výroby, kdy se tolerance pohybuje okolo jednoho mikronu, což je 1 tisícina milimetru. To je menší tolerance, než u jiných částí motoru. Dalšími problémy mohou být příměsi bio složek do paliva nebo výskyt vody. Životnost vstřikovačů a celé palivové soustavy lze výrazně prodloužit používáním vhodných aditiv. Vstřikovač má velmi jemný filtr /cca 30 mikronový/, který se velmi snadno ucpe a vstřikovač může být zcela vyřazen z provozu.
Proto, abyste předešli problémům jako jsou zanesené nebo dokonce poškozené vstřikovače, doporučujeme provádět kontrolu vstřikovačů každých cca 60.000 km, a to i u vozidel spalující LPG.

Vyčištěním vstřikovacích trysek ultrazvukem, předejdete zbytečné výměně:

  • svíček
  • lambda sondy
  • váhy vzduchu
  • kabelů
  • cívky
  • apod.

Testování CRI COMMON-RAIL dieselových vstřiků

Testujeme a opravujeme vstřikovače (mechanické, commonrailové a PD) pro osobní, dodávkové i nákladní automobily, stavební a zemědělské stroje. Podle výsledků testů navrhneme řešení a rozsah opravy vstřikovačů.