Motor
Výměna motorového oleje
Motorový olej má zásadní vliv na vitální stav a životnost vašeho automobilu. Je velmi důležité, abyste dodržovali termín výměny oleje doporučené výrobcem vozidla a to jak po ujetí určitého počtu km, tak určité časové období. V našem autoservise vám vyměníme motorový olej včetně olejového filtru a provedeme ekologickou likvidaci. Používáme pouze značkové oleje a filtry.
Servis automatických převodovek
Opravy automatických a manuálních převodovek mohou být částečné nebo kompletní, dle rozsahu poškození a opotřebení.
V případě, že se s vaší převodovkou se děje něco podezřelého, např. z ní vytéká kapalina, řazení či změna stupňů neprobíhá plynule, nebo slyšíte skřípání při řazení, škubání nebo vibrace při přeřazení, co nejrychleji kontaktujte nás. Provedeme vám kompletní prohlídku, diagnostiku a komplexní servis.
Nejprve vám provedeme nezávaznou diagnostiku zdarma, která posléze určí další postup opravy a hlavně předběžnou cenu. Pokud se bude jednat o automatickou převodovku, bude nutná její demontáž a rozebrání. Zjistíme závadu, vytvoříme cenový rozpočet a až po schválení zákazníkem začne probíhat její oprava.
Diagnostika, servis, čištění a testování všech moderních benzínových motorů
Jedná se speciální diagnostiku benzínových motorů, kdy přesně určíme příčinu týkající se vstřikovačů. Jsme schopni ve velmi krátkém čase pomocí testu určit a prověřit správnou funkci vstřikovačů.
Pro diagnostiku a čištění vstřikovačů zážehových motorů používáme FY-6C moderní mikroprocesorový přístroj pro statické i dynamické zkoušení a čištění vstřikovačů / vstřikovacích ventilů zážehových / benzinových motorů (včetně vysoce výkonných GDI-vstřikovačů) se separátní ultrazvukovou čističkou, umožňuje testování až 6 vstřikovačů najednou.
Čištění benzínových vstřikovačů ultrazvukem
Základní příznaky zanesených vstřikovačů jsou:
- problémy při chodu motoru na volnoběh
- problémové starty motoru
- pokles výkonu motoru
- zvýšená spotřeba paliva
- problémové startování motoru
- zhoršené emisní limity
- řídící jednotka vykazuje chyby
- motor má nepravidelný chod
Jak vlastně vznikají problémy se vstřikovači?
Při výrobě vstřikovače jsou velice přísné požadavky na přesnost výroby, kdy se tolerance pohybuje okolo jednoho mikronu, což je 1 tisícina milimetru. To je menší tolerance, než u jiných částí motoru. Dalšími problémy mohou být příměsi bio složek do paliva nebo výskyt vody. Životnost vstřikovačů a celé palivové soustavy lze výrazně prodloužit používáním vhodných aditiv. Vstřikovač má velmi jemný filtr /cca 30 mikronový/, který se velmi snadno ucpe a vstřikovač může být zcela vyřazen z provozu.
Proto, abyste předešli problémům jako jsou zanesené nebo dokonce poškozené vstřikovače, doporučujeme provádět kontrolu vstřikovačů každých cca 60.000 km, a to i u vozidel spalující LPG.
Vyčištěním vstřikovacích trysek ultrazvukem, předejdete zbytečné výměně:
- svíček
- lambda sondy
- váhy vzduchu
- kabelů
- cívky
- apod.
Testování CRI COMMON-RAIL dieselových vstřiků
Testujeme a opravujeme vstřikovače (mechanické, commonrailové a PD) pro osobní, dodávkové i nákladní automobily, stavební a zemědělské stroje. Podle výsledků testů navrhneme řešení a rozsah opravy vstřikovačů.